יום שני, 25 ביולי 2011

גאווה ישראלית

ביום חמישי האחרון קיבלתי שיחת טלפון ועל הקו מ"קשת" ערוץ 2, סיפרו לי שנבחרו 50 יצרנים, מבין אלפי יצרנים שהציגו מועמדות להופיע בטלוויזיה.
מדובר בהופעה בזמן פריים טיים חמש דקות לפני החדשות בו יצולם העסק שלנו ונוכל לספר עליו במשך מספר דקות, חשיפה מטורפת !!!
אחרי מספר תחקירים טלפונים החליטו שהעסק שלנו מספיק צבעוני ושיש מאחריו סיפור ואנשים ושמגיע לנו, ועוד איך שמגיע לנו !!!

טלפון ראשון היה לאמא שלי לקבל ממנה חיבוק בטלפון ושתספר לי כמה היא גאה בי :) איזה מגודלת אני, בחורה בת 36 ועדין כל כך חשוב לי שהיא תספר לי כמה היא גאה בי, אבא שלי היה חסר לי נורא, בא לי לראות אותו שמח בשבילי. אני יודעת שהוא היה שם את הידיים הגדולות שלו על הראש שלי ממלמל איזה ברכה בתימנית ומנשק לי חזק את הראש.

הטלפונים הבאים כמובן לאחיות ולחברים, ריצה לחדר יצור לספר לעובדות, שכולן באותו הרגע צורחות משמחה ופתאום הם קולטות שהם צריכות להצתלם ברקע, ואז צרחות השמחה הופכות לצרחות של לחץ... וזה נשמע מצחיק.

אוי איך שבא לי שזה יקרה עבדתי על זה כך כך קשה, ומגיע לי שהיקום יחזיר לי אהבה.

קמתי היום חולה, אף נוזל, גוף כואב בקיצור שבר כלי. ואני חייבת לטפל בעצמי לפני הצילומים. לפעמים, לפני "דברים גדולים" הגוף שלי מגיב למתח ופתאום נעלם לי הקול ואני מדברת ממש חלש כמו "בלה" מפינוקיו, זה מה שחסר לי שיעלם לי הקול לפני הצילומים.

אז אני הולכת לשכב לנוח כדי לאגור כוחות, מזל שיש לי עובדות מדהימות שעושות את העבודה גם בלעדי, אז שיהיה לנו שבוע קסום, ואספר לכם חוויות אחרי הצילומים.

נשיקות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה