יום רביעי, 11 ביולי 2012

איך זה להיות מדיום ?


הבטחתי ולכן אקיים !!!

אז אחרי שהשלתי מעלי 40 ק"ג של שומן טהוררר,
או בשפה המקצועית 4 אריזות של בצק סוכר "סאטן אייס" 10 ק"ג.

ועכשיו הגיע הזמן לרשום איך זה להיות מדיום

אז להיות מדיום זה...

- להיכנס לקסטרו ופוקס ולהסתכל למוכרת בעיניים נקמניות. למדוד את כל החנות לגלות שכל מידה 3 כבר עולה עליך, אבל לא לקנות כלום !
- לגלות שהרגל יכולה להגיע גם מעל הראש.
- להרגיש שיש עצם זנב.
- לשבת בסרט ולהניח את התיק יחד איתך באותו הכיסא.
- לקנות נעלים קטנות ב-2 מידות.
- להצליח להתכופף כדי למרוח לק ברגליים.
- לשבת עם הילד על מחצלת מבלי לחשוב "איך לעזאזל אני קמה עכשיו"
- לקנות חוטיני ולא להסתפק בתחתוני סבתא שגם ככה נכנסו לתחת.
- להיות מסוגלת לענוד שרשרת מבלי שזה יראה כמו קולר צמוד של כלב.

להיות מדיום זה ליגה אחרת נשארו לי 17 ק"ג ודי, אין לי עניים גדולות רק לחזור למקורות. 65 ק"ג. אני מאחלת לעצמי שעד סוף השנה אני ישיג את המטרה.

ואחר כך נשאר לי...
לשנות צבע בשיער, הרמת חזה, ומתיחת בטן, עדשות...
נותר לי רק לקוות שבעלי יזהה אותי.


ועכשיו תרשו לי להתלהבבבב, תמונות של לפני ואחרי שימו לב לגודל













ועכשיו השינוי 
















תגובה 1:

  1. סחתיקה!!!!!!!!!!!
    שיחקת אותה, את נראית מעולה!!!

    השבמחק