יום שלישי, 14 ביוני 2011

חגיגת יום הולדת



הפוגה קצרה מכל האינפורמציה שהעברתי בשבועות האחרונים כדי לחלוק איתכם את ההתרגשויות במפעל.

אנחנו בתקופה של שינוי והתפתחות ובעיקר המון המון יצירתיות.
זה תהליך של מיתוג מחודש כי אנחנו כבר לא ילדים והעסק הולך וגדל ושינוי הוא חלק מהעניין.
השלב הגדול הבא הוא בנייה מחודשת של האתר שלנו ואנחנו עובדים עם מעצבת גרפית  וצלם ומכינים המון דברים חדשים.
אבל מה שיותר מרגש מהכל הוא האפשרות שיש לי לעשות את המחווה הזו למשפחה המדהימה שלי, שלא הייתי מצליחה להקים ולתפעל את העסק הזה בלעדיה.

מחר אנחנו מצלמים חגיגת יום הולדת, ארוע לכל הילדים, האחיות, הדודות והסבתות וזו הזדמנות מופלאה לעצור לרגע ולהנות מהאושר הזה, המשפחתיות הזו.
היום אנחנו עובדים על אפייה והכנה של כל המתוקים, קישוטים לעוגה חדשים, זר מתוק לילדים ועוד המון הפתעות.
מחר בבוקר נעבוד על עיצוב שולחן ועיצוב הגינה שלנו, עם המון עזרה מהבנות המקסימות של "הילולה" והקישוטים המקסימים שלהם.

חשוב לי מאד לא להפריד בין המפעל לבין המשפחה, או כפי שמנהלת השווק שלי הסבירה לגרפיקאית, שאם היא היתה יושבת במפעל לכמה שעות, היא היתה מרגישה כמו בסרט איטלקי.
וזה הדבר הכי משמעותי לי, להצליח להעביר ללקוחות שלי את העוצמות ואת החום של המשפחה שלנו, שהם הכוח המניע מאחורי החלום הזה.

אז סליחה על האמוציונאליות, אבל הייתי חייבת לחלוק, מחר כבר יהיו גם תמונות שנחלוק איתכם ועוד יותר משמח, כשיסתיימו הצילומים ניסע ל"בית השאנטי" וניתן לילדים שם את המשפחתיות,  החום והמתיקות שלנו וכמובן הרבה מאד עוגות מעוצבות, קאפקייקס וממתקים.

מקווה שאני אצליח להרדם היום מרוב התרגשות.
חלומות מתוקים לכולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה