יום ראשון, 26 ביוני 2011

חשיבה חיובית ומתוקה

ביום חמישי האחרון עבר יום קשה ומייגע על "כוחותינו" לאלו שמכירים אותי באופן אישי יודעים שאני נמצאת בשנת אבל, אבא שלי נפטר לפני כחצי שנה. וביום חמישי נאלצתי על הבוקר להגיע לבית משפט להתקדם בתיק שהשאיר אחריו, ואז לחזור במהירות למשרד לסיים פיסול של עוגת בת מצווה ובצהריים ללכת לנמל תל אביב להתקין עוגת חתונה, ובין לבין והוציא את הילדים מבית הספר לדאוג להם לצהריים ולהיות כל הזמן להיות בטלפונים מול חדר יצור לוודא התקדמות של הזמנות.
הרבה שואלים איך זה שאת סוחבת כל כך הרבה ולא מתמוטטת ???
אז קודם כל אני לא סופרמן, ומי אמר שאני לא מתמוטטת, גם לי יש רגעים... אבל אני משתדלת לקבל פרופורציות, ולחשוב חיובי המון מחשבון חיוביות.
אני זוכרת כשהינו צריכים להתמודד עם המחלה של אבא שלי, אמרתי לו: "אבא בו נעשה את הדברים בצורה טכנית יש לנו פגישה, הולכים לפגישה. יש הקרנות, עושים הקרנות". לא נחשוב יותר מידי על כל המחלה לא נעצים אותה, נתמודד כל יום לגופו.
את העצות האלה אני מיישמת גם בעסק, בכל יום אני מתחילה את היום עם רשימת מכולת מה דחוף ומה פחות, אני מחלקת מהמטלות שלי גם לעובדות שלי בידיעה ברורה שאני לא סופרמן ואני לא הצליח לעשות הכל לבד, ועושה את הדברים בצורה טכנית, סיימתי מטלה מסמנת V.

ובערב , הא בערב...לחזור הביתה להיכנס לאמבטיה חמה ולעצום עיינים ולהגיד לבורא עולם: "תודה על היום הנפלא שעבר עלי". גם אם היה קשה "תודה"
ובלילה כשאני עוצמת עיניים והולכת לישון אני רואה את הוילה שלי עם הגדר הגדולה ואני יוצרת לעצמי ויכוחים פנימיים, עם כדאי לי בריכה או שזה מסוכן לילדים, ובאיזה צבע יהיו ארונות המטבח. פשוט מדמיינת את הכל לפרטי פרטים עד שאני נרדמת.

אני יכולה לספר לכם שזה עובד !!! ככה התחיל העסק שלי מחלום, הייתי עוצמת עיניים ומדמיינת בדיוק איך תיראה החנות את האנשים שנכנסים, את האווירה, ואפילו איזה מוזיקה מתנגנת לה ברגע.
אף פעם לא דמיינתי את הדרך רק את התוצאה.
תארו לכם שהייתי צריכה לדמיין גם את הדרך ?! אז הייתי נשברת מרוב מחשבות שליליות "אין לך מספיק כסף" "תדמייני משהו צנוע יותר כי לא תוכלי להרשות את זה לעצמך".
ובקיצור החלטתי שהדרך לא מעניינת אותי... רק התוצאה ! ואיזה תוצאה שאני רוצה !!! אפילו יקרה ממה שהיי פעם אוכל להרשות לעצמי זה לא משנה, אני סומכת על היקום שידע להזיז את הדברים.

אז תמשיכו  לחלום ורק חיובי, זה עובד ואני ההוכחה לכך.

תגובה 1:

  1. תודה על המילים ועל ההשראה שאת מעניקה.
    אני הרבה פעמים מנסה לתרגל חשיבה חיובית, אני כמוך, מאמינה שחשיבה חיובית היא מה שתביא תוצאות ומשתדלת להתעסק במציאות במקום בסרטים. אבל עדיין מתקשה והרבה פעמים מחשבות שליליות מתקיפות אותי.
    אולי זו הסיבה שהעסק שלי עדיין לא ממש מצליח להתרומם, אבל אני מאמינה שזה עוד יקרה ואני אזכה לרווחה ונחת.

    השבמחק