יום ראשון, 19 ביוני 2011

החגיגה של המשפחה שלי




זאת היתה חוויה מרגשת ויום מדהים במיוחד ואני חייבת לחלוק.
עבדנו כמו מטורפים כדי להכין המון קאפקייקס ועוגות מעוצבות מבצק סוכר וגם המון מתוקים אחרים מכל המוצרים החדשים שלנו.
כל המפעל רחש, לא ידענו מה הולך לקרות.
טל בינתיים עיצבה את הגינה ואת השולחן עם כלים וקישוטים שקיבלנו מהבנות המהממות של "הילולה" ובגלל שעבדתי בלחץ היסטרי, לא ידעתי מה בכלל קורה שם.
ורק בארבע, כשיצאתי לראות את הגינה שלי, שהפכה בכמה שעות למקום קסום, הבנתי שהולך להיות ארוע מיוחד.
הגיעו הילדים שלי ושל אחותי וגם כמובן הסבתא, שרנו שירי יומולדת ואכלנו מתוקים כשמסביבנו מסתובב איל קרן, שהוא בכלל לא צלם ארועים אלא צלם מזון אבל אנחנו הכי אוהבים לעבוד איתו והוא אוהב אותנו ואנחנו בכלל שכנים והיה מצחיק ומשעשע, אפילו הכלב שלנו, חבר, נהנה מהחגיגה.

לאחר מכן ארזנו הכל בקופסאות וטל לקחה את כל העוגות והמתוקים ל"בית השנטי" בנווה צדק.
היא חזרה משם בעיניים דומעות ואמרה ששנים היא לא התרגשה ככה, שהילדים היו בהתלהבות היסטרית, שהיתה אפילו ילדה אחת שהתאהבה בעוגה הורודה ולא הסכימה לתת אותה לאף אחד, שהיה שווה את כל העבודה הזו רק בשביל הרגעים המדהימים האלה.

אז הנה התמונות של המשפחה המהממת שלי ושל כל הקישוטים החדשים שלנו ושל הגינה הקסומה שהיתה לנו לכמה שעות.
אני בטוחה שזה יתן לכם כמה רעיונות ליום הולדת הבא שלכם או לכל חגיגה מתוקה שבאופק.

המשך יום מתוק לכולם!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה